مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 17:302021-01-26اجتماعي

احداث اکوپارک تهران در بوستان ولایت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی توکلی شهردار منطقه 19 تهران درباره ساخت اکوپارک در بوستان ولایت اظهارداشت: اولین اکوپارک پایتخت با اختصاص زمینی در بوستان بزرگ ولایت احداث خواهد شد و از ظرفیت های این پارک ایجاد مرکز بازدید کنندگان در فضای .

- شهردار منطقه 19 تهران از احداث اکو پارک پایتخت در بوستان ولایت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی توکلی شهردار منطقه 19 تهران درباره ساخت اکوپارک در بوستان ولایت اظهارداشت: اولین اکوپارک پایتخت با اختصاص زمینی در بوستان بزرگ ولایت احداث خواهد شد و از ظرفیت های این پارک ایجاد مرکز بازدید کنندگان در فضای این پارک و ارائه آموزش به شهروندان در خصوص مباحث گیاه شناسی و انواع گونه های گیاهی پرداخت.

وی ادامه داد: در این پارک از گیاهان بومی شهر تهران استفاده می شود ضمن اینکه امکان پیوند و پرورش گونه هایی غیربومی سازگار نیز در آن نیز وجود دارد.

توکلی خاطرنشان کرد: پارک اکولوژیک با امکان پرورش نزدیک به ده هزار گونه گیاهی، می تواند فرصتی برای ایجاد سیما و منظر متمایز و جدید شهری در این مکان باشد.

به گفته شهردار منطقه 19 تهران تعامل با دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی با هدف بهره گیری از ایده های خلاقانه در ایجاد یک فضای سبز مدرن از دیگر ظرفیت های این پارک محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث اکوپارک تهران در بوستان ولایت

احداث اکوپارک تهران در بوستان ولایت