مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 16:502021-01-26پزشكي

ملاقات سفیر کشورمان در اتریش با وزیر بهداشت این کشور


سفیر جمهوری اسلامی ایران در اتریش در دیداری با وزیر بهداشت این کشور در خصوص همکاری های تهران و وین در حوزه بهداشت گفت وگو کرد.

- سفیر جمهوری اسلامی ایران در اتریش در دیداری با وزیر بهداشت این کشور در خصوص همکاری های تهران و وین در حوزه بهداشت گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس باقرپور اردکانی، سفیر کشورمان در اتریش در دیدار روز سه شنبه مورخ 7 بهمن ماه 1399 با رودلف آنشوبر، وزیر فدرال بهداشت، امور اجتماعی، مراقبت و حمایت از مصرف کننده اتریش در خصوص همکاری های ایران و اتریش در حوزه بهداشت و درمان و تامین اجتماعی گفت وگو و تبادل نظر کرد.

در این دیدار باقرپور، در پاسخ به استفسار وزیر بهداشت اتریش، توضیحاتی را در ارتباط با وضعیت کرونا، پیشرفت های انجام شده توسط شرکت های ایرانی برای تولید تجهیزات پزشکی تشخیص و مقابله با کرونا از جمله واکسن بومی کرونا با وجود چالش های ناشی از تحریم های غیرانسانی آمریکا ارائه داد و افزود که ما در عین حال معتقدیم که همکاری بین المللی جمعی برای ریشه کن کردن این تهدید جهانی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

در این ملاقات ضمن مرور روند همکاری های دو کشور در حوزه بهداشت و درمان، بر هم افزایی و تبادل تجربه در زمینه های بیمارستان های هوشمند، بیوتکنولوژی، توریسم سلامت، مراقبت اجتماعی و بیمه درمانی، الکترونیکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاقات سفیر کشورمان در اتریش با وزیر بهداشت این کشور

ملاقات سفیر کشورمان در اتریش با وزیر بهداشت این کشور