مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 10:102021-01-26سياسي

بازگشت محدودیت ها در صورت افزایش ابتلا به کرونا در همدان


در صورت افزایش ابتلا به کرونا همه محدودیت ها با شدت به حالت اولیه برخواهند گشت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه به صورت هفتگی و فوق العاده برگزار شد، و همکاری خوب مردم، روند گسترش ویروس تحت کنترل در آمده است، ادامه داد: از همکاری مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، و پذیرش مسئولیت سنگین بازرسی که به صورت شبانه روزی نیز انجام گرفت، تشکر و قدردانی می کنیم.

شاهرخی ادامه داد: نیروی انتظامی با فداکاری و ایثار و حضور ارزشمند در اجرای مصوبات ستاد استانی، نقش بسزایی در جهت کنترل گسترش ویروس کرونا ایفا کرد.

وی با بیان اینکه عمده مردم پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا را رعایت کردند ،4 شهرستان استان، همدان، بهار، فامنین و اسدآباد در وضعیت آبی قرار دارند بقیه شهرستان ها در وضعیت زرد قرار دارند.

استاندار همدان فعالیت ها در شهرستان های با وضعیت آبی با رعایت پروتکل ها را بلامانع دانست و گفت: همه فعالیت ها در شهرستان های با وضعیت زرد، طبق شرایط و محدودیت هایی که ستاد ملی کرونا اعلام کرده انجام می گیرد.

وی با اشاره به اینکه در صورت افزایش ابتلاء به کرونا، کلیه محدودیت ها با شدت به حالت اولیه بر خواهند گشت ، افزود: رعایت فاصله گذاری اجتماعی در همه شرایط آبی زرد و یا قرمز برای عموم مردم الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت محدودیت ها در صورت افزایش ابتلا به کرونا در همدان

بازگشت محدودیت ها در صورت افزایش ابتلا به کرونا در همدان