مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 10:052021-01-26سياسي

اختتامیه نخستین جشنواره استانی «حبیب» در گیلان برگزار می شود


مراسم اختتامیه نخستین جشنواره استانی «حبیب» با حضور حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی روز پنجشنبه 9 بهمن 1399 در منطقه آزاد بندرانزلی برگزار می شود.

- اختتامیه نخستین جشنواره استانی حبیب در گیلان برگزار می شود ایسنا/گیلان مراسم اختتامیه نخستین جشنواره استانی حبیب با حضور حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی روز پنجشنبه 9 بهمن 1399 در منطقه آزاد بندرانزلی برگزار می شود.

حجت الاسلام سعید مهدوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نزدیک به 150 مجموعه فرهنگی و تشکل دینی آثار خود را به دبیرخانه نخستین جشنواره استانی حبیب ارسال کردند، اظهار کرد: در مجموع در چهار حوزه حدود 600 اثر به دبیرخانه ارسال شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه میزان استقبال مردمی از این جشنواره برای نخستین بار در سطح استان و کشور بی نظیر بوده است، تصریح کرد: یکی از نتایج مهم این جشنواره آشنایی جامعه با ظرفیت های خوب هیئات مذهبی در زمینه خدمت رسانی به مردم در مواجهه با ویروس منحوس کرونا بود.

وی با تاکید بر اینکه هیئات مذهبی در حوزه تولید محتوا خلاقانه و با ذوق عمل کردند، گفت: در جشنواره امسال 12 اثر از نگاه داوران در چهار حوزه کرونا، مواسات و همدلی، عید غدیر و محرم و صفر برگزیده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه نخستین جشنواره استانی «حبیب» در گیلان برگزار می شود

اختتامیه نخستین جشنواره استانی «حبیب» در گیلان برگزار می شود