مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 09:502021-01-26ورزشي

رکوردداران صدرنشینی در لیگ بیستم/ سقوط آزاد شاگردان قلعه نویی و حضور مدعیان جدید


در فاصله سه هفته تا نیم فصل لیگ برتر، فقط سه تیم تجربه حضور در صدرجدول لیگ بیستم را داشته اند اما رفته رفته مدعیان جدید مانند سپاهان، صنعت نفت، - در فاصله سه هفته تا نیم فصل لیگ برتر، فقط سه تیم تجربه حضور در صدرجدول لیگ بیستم را داشته اند اما رفته رفته مدعیان جدید مانند سپاهان، صنعت نفت، تراکتور و حتی پرسپولیس به صدرجدول نزدیک می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته دوازدهم لیگ برتر ایران روز گذشته به پایان رسید و سپاهان در دیدار 6 امتیازی صدرجدولی ها، صنعت نفت را در خانه و در دقایق پایانی شکست داد تا شاگردان محرم نویدکیا هم امتیاز با استقلال به صدرجدول لیگ برتر دست پیدا کنند اما به علت تفاضل گل کمتر در رده دوم جای گرفتند.

مهم ترین اتفاق این هفته از مسابقات، شکست تیم های استقلال و پرسپولیس مقابل رقبای انتهای جدولی بود.

سایپا در ورزشگاه آزادی دست به کار بزرگی زد و شاگردان فکری را شکست داد تا آبی ها فرصت افزایش اختلاف در صدرجدول را از دست بدهند.

اما یحیی گل محمدی و شاگردانش که دو بازی کمتر از سایر تیم ها از دست داده اند، از شکست استقلال و صنعت نفت استفاده نکردند و در غیبت مدافعان خود در زمین آلومینیوم اراک شکست خوردند تا حالا اگر در بازی های عقب افتاده خود هم پیروز شوند، نتوانند به صدرجدول راه یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردداران صدرنشینی در لیگ بیستم/ سقوط آزاد شاگردان قلعه نویی و حضور مدعیان جدید

رکوردداران صدرنشینی در لیگ بیستم/ سقوط آزاد شاگردان قلعه نویی و حضور مدعیان جدید