مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 09:252021-01-26سياسي

کمک 480 میلیارد تومانی دولت به استخرداران و باشگاه های آسیب دیده از کرونا


معاون وزیر در مجمع انتخابات فدراسیون نجات غریق و غواصی از کمک 480 میلیارد تومانی دولت به صورت وام برای کمک به استخرداران و باشگاه های آسیب دیده از کرونا خبر داد.

- معاون وزیر در مجمع انتخابات فدراسیون نجات غریق و غواصی از کمک 480 میلیارد تومانی دولت به صورت وام برای کمک به استخرداران و باشگاه های آسیب دیده از کرونا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی علی نژاد در مجمع انتخابات فدراسیون نجات غریق و غواصی افزود: با توجه به اینکه در یک سال گذشته به خاطر کرونا ناجیان غریق از نظر معیشتی به شدت دچار مشکل شدند، تلاش کردیم با حمایت دولت گام هایی را برای کمک به مجموعه استخر داران و باشگاه هایی که از این وضعیت دچار آسیب شدند برداریم تا بتوانیم تا حدودی آسیب ها را به حداقل برسانیم.

به همین منظور با حمایت دولت 480 میلیارد تومان کمک به باشگاه داران و استخر داران اشده که آنها پس از ثبت نام در سامانه می توانند از این وام بهره بگیرند.

وی با اشاره به انتخاب مهدی حیدری برای تصدی پست ریاست فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: در سال های گذشته زحمات زیادی توسط مدیران قبلی این فدراسیون از جمله میرسلیم و ایلخان نوری صورت گرفته که من یقین دارم حیدری می تواند این مسیر را با قدرت بیشتری ادامه دهد و با استفاده از نیروهای جوانی که در کنارش هست در جهت توسعه و پیشرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 480 میلیارد تومانی دولت به استخرداران و باشگاه های آسیب دیده از کرونا

کمک 480 میلیارد تومانی دولت به استخرداران و باشگاه های آسیب دیده از کرونا