مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 08:552021-01-26دانش

آهنچیان: سهمیه پذیرش دانشجویان استعداد درخشان تا 40 درصد افزایش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا آهنچیان، مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی صبح امروز (هفتم بهمن ماه) در گردهمایی مجازی مدیران دفاتر استعداد درخشان دانشگاه ها بیان کرد: - مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی گفت: افزایش سهمیه دانشجویان استعداد درخشان تا 40 درصد برای مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های برتر یکی از اقدامات مؤثر بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا آهنچیان، مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی صبح امروز (هفتم بهمن ماه) در گردهمایی مجازی مدیران دفاتر استعداد درخشان دانشگاه ها بیان کرد: بر اساس تأکید معاون آموزشی وزارت علوم وقت کمی برای دانشجویان برتر گذاشته می شود در صورتی که باید این نقیصه برطرف شود.

وی با اشاره به شورای هدایت استعداد های درخشان افزود: مواردی که از دانشگاه ها و دانشجویان برای ورود به شورای هدایت استعداد های درخشان ارجاع می شود، نامناسب است و باید در آن تجدیدنظر شود.

حفظ شورای هدایت در امر تمرکز بر سیاست ها و برنامه های کلان و خارج کردن دستورات اجرایی از جلسات شورا بسیار مورد تأکید است.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی ادامه داد: استقرار رویکرد افزایش اختیارات دانشگاه ها در پذیرش دانشجوی استعداد درخشان از طریق تغییر و اصلاح در قوانین و مقررات مدنظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آهنچیان: سهمیه پذیرش دانشجویان استعداد درخشان تا 40 درصد افزایش یافت

آهنچیان: سهمیه پذیرش دانشجویان استعداد درخشان تا 40 درصد افزایش یافت