مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-26اجتماعي

26 درصد از مردم هشترود بی سواد هستند


متاسفانه  26 درصد از مردم هشترود بی سواد هستند و ادارات متولی سوادآموزی باید تلاش خود را در راستای ریشه کن کردن بی سوادی انجام دهند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود گفت: متاسفانه  26 درصد از مردم هشترود بی سواد هستند و ادارات متولی سوادآموزی باید تلاش خود را در راستای ریشه کن کردن بی سوادی انجام دهند.

امین امینیان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، اظهار کرد: شورایی کار کردن سابقه قرآنی دارد، بنابرین همگی باید از خرد جمعی برای پیشیرد اهداف کلی بهره ببریم و از تصمیمات مصوبه شورایی تبعیت کنیم.

وی اظهار کرد: هنرستان های موجود در سطح منطقه، به همراه دانش آموزان پایه اول و دوم ابتدایی می توانند با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مدارس حضور یابند، اما این حضور اختیاری است.

وی افزود: برگزاری کلاس های درس در فضای مجازی یکی از اتفاقات قابل تقدیر است و آموزش و پرورش هشترود در این خصوص عملکرد مناسبی داشته و حائز رتبه اول استان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امینیان ادامه داد: معلمانی که در آموزش و پرورش نسبت به تدریس در مقاطع مختلف اقدام می کنند، باید از نخبگان باشند تا در آینده با مشکل علمی مواجه نشویم.

وی خاطرنشان کرد:آموزش حق اساسی هر فرد است و هیچ کس حتی والدین حق ندارد مانع از درس خواندن یک فرد دیگر شوند در غیر اینصورت با دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 درصد از مردم هشترود بی سواد هستند

26 درصد از مردم هشترود بی سواد هستند