مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 06:252021-01-26بين الملل

دفتر ارتباطات مردمی ترامپ افتتاح شد


رییس جمهور سابق آمریکا نخستین دفتر ارتباطات مردمی خود را که هماهنگ کننده اموری مانند مکاتبات، بیانیه ها و کنشگری های اجتماعی او است، در فلوریدا افتتاح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا، دفتر کاری را در فلوریدا- ایالت محل اقامت خود- باز کرد که قرار است در آن به اموری بپردازد که ادامه همان دستور کاری است که در دوره زمامداری دنبال می کرد.

این دفتر مسئول مکاتبات ترامپ، بیانیه های علنی، برنامه های او برای حضور در جمع مردم و فعالیت های رسمی او در چارچوب عقایدی است که در دوره ریاست جمهوری به آنها پایبند بود.

این می تواند به معنای آمادگی او برای حضور در انظار عمومی باشد- امری که از زمان تحلیف جو بایدن دموکرات به عنوان چهل و ششمین رییس جمهور آمریکا، سابقه نداشته است.

اعلام خبر افتتاح این دفتر که حاکی از برنامه ریزی ترامپ برای حفظ جایگاه خود در عرصه سیاسی است؛ با ارسال طرح استیضاح او به مجلس سنا همزمان شد- طرحی که اگر موفق به جلب حمایت سناتورهای جمهوریخواه شود؛ به اخراج از این حزب و عدم واگذاری هرگونه پُست و عنوان فدرال به او منجر خواهد شد.

ترامپ در سخنرانی خداحافظی خود با مقام ریاست جمهوری گفته بود که به نحوی باز خواهد گشت؛ حال آنکه وی بعداً در مصاحبه با روزنامه واشنگتن اگزماینر ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر ارتباطات مردمی ترامپ افتتاح شد

دفتر ارتباطات مردمی ترامپ افتتاح شد