مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 06:102021-01-26اقتصادي

خانه حاج آقاعلی رفسنجان به خاطر اختلاف سلیقه ها بسته است/ گلایه مندی از اوقاف


اختلاف سلیقه ها باعث شد در خانه حاج آقاعلی به عنوان بزرگترین خانه خشتی جهان بسته شود و هر بار گردشگران پشت درهای بسته این بنا بمانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریدون فعالی دوشنبه شب در حاشیه امضای تفاهم نامه گردشگری شهرستان رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خانه حاج آقاعلی به عنوان میراث ملی تلقی می شود و مدیریت کل استان تلاش کرد که این بنای تاریخی به چرخه خدمات گردشگری برگردد.

وی با بیان اینکه اختلاف سلیقه ها منجر به بسته شدن در این ابنیه تاریخی شد، افزود: بستر لازم برای بهره برداری از خانه حاج آقاعلی فراهم و پیش نویس قرارداد امضا شده و قرار بود هرچه سریع تر مراحل بهره برداری انجام شود.

وی با اشاره به اینکه بخش خصوصی معین اقتصادی این بناست، ادامه داد: با شهرداری رفسنجان به مرحله عقد قرارداد رسیدیم و در مراحلی، تفاهم نامه امضا شد تا هر چه سریع تر این خانه به مرحله بهره برداری برسد.

فعالی تاکید کرد: باید سریع تر از این ظرفیت ملی استفاده کرد و باید سریع تر با وجود سرمایه گذاران و معین اقتصادی خانه حاج آقا علی را به چرخه تولید برسانیم.

متأسفانه اختلاف سلیقه ها باعث شده است که در خانه حاج آقاعلی به عنوان بزرگترین خانه خشتی جهان بسته شود و هر بار گردشگران پشت درهای بسته بمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه حاج آقاعلی رفسنجان به خاطر اختلاف سلیقه ها بسته است/ گلایه مندی از اوقاف

خانه حاج آقاعلی رفسنجان به خاطر اختلاف سلیقه ها بسته است/ گلایه مندی از اوقاف