مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 05:452021-01-26اجتماعي

افتتاح مراکز مثبت زندگی ایلام در دهه فجر


مدیرکل بهزیستی استان ایلام با بیان اینکه ایجاد مراکز مثبت زندگی روند خدمات رسانی به مددجویان را سرعت می بخشد، گفت: تمام پروندهای مددجویان اعم از زنان سرپرست خانوار و معلولان به این مراکز واگذار خواهد شد.

- زهرا همتی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: تا پیش از تاسیس مراکز مثبت زندگی در برخی بخش ها و روستاهای استان نظیر زردلان، موسیان، شباب و غیره مراکز بهزیستی وجود نداشته و مردم برای دریافت خدمات مجبور به مراجعه به شهرها و مرکز استان بودند اما با ایجاد این مراکزمراجعه افراد به مراکز بهزیستی دور از محل سکونت کاهش خواهد یافت و در نزدیکترین محل خدمات خود را دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره به آماده سازی مراکز مثبت زندگی برای افتتاح در دهه فجر گفت: پرونده خدمات رسانی مددجویان از طریق مددکاران این مراکز به روز رسانی شده و تمامی 21هزار مددجوی مستمری بگیر در نخستین مرحله مورد بازدید قرار گرفته و لیست آنها برروز رسانی شده است.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام تصریح کرد: از طرف دیگر ایجاد این مراکز که توسط بخش خصوصی با نظارت بهزیستی اداره می شوند نقش مهمی در اشتغال زایی در مناطق مختلف استان داشته است.

همتی با بیان اینکه مراکز مثبت زندگی محله محور هستند، افزود: فعالیت این مراکز با توجه به پراکندگی در استان علاوه بر اینک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مراکز مثبت زندگی ایلام در دهه فجر

افتتاح مراکز مثبت زندگی ایلام در دهه فجر