مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 05:202021-01-26اقتصادي

100 درصد از شبکه های کابلی در زنجان به خود نگهدار تبدیل می شود


مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: تا پایان سال 100 درصد از شبکه های کابلی به خود نگهدار تبدیل می شود چرا که باعث کاهش سرقت انرژی و تلفات انرژی می شود.

- علیرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر 500 کیلومتر از کابل های شبکه توزیع برق زنجان به منظور جلوگیری از سرقت و تلفات انرژی به کابل خود نگهدار به بهره برداری می رسد.

وی اظهار کرد: تا پایان سال 100 درصد از شبکه های کابلی به خود نگهدار تبدیل می شود چرا که باعث کاهش سرقت انرژی و تلفات انرژی می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: شبکه های فرسوده شهرها و روستاها به کابل خود نگهدار تبدیل می شود و طبق برنامه ریزی تمام شبکه های سیمی توزیع برق سطح استان زنجان تبدیل به کابل خود نگهدار می شوند.

علیزاده از وجود 466 هزار مشترک برق در استان زنجان خبر داد و تاکید کرد: طی دهه فجر 14 پروژه بزرگ برق رسانی شرکت توزیع برق استان به بهره برداری می رسد که برای بهره برداری این پروژه ها بیش از یک هزار و 165 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی از برق دار کردن چهار روستای استان در ایام الله دهه فجر خبر داد و ابراز داشت: تعداد روستاهای برق دار استان به 899 روستا می رسد.

وی از وجود 466 هزار و 532 مشترک برق در استان زنجان خبر داد و ابراز داشت: در حوزه های مختلف تامین برق مراکز و روستاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 درصد از شبکه های کابلی در زنجان به خود نگهدار تبدیل می شود

100 درصد از شبکه های کابلی در زنجان به خود نگهدار تبدیل می شود