مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 04:502021-01-26اقتصادي

بی توجهی دولت و مجلس به مشکلات معلولان/وضعیت بحرانی مراکز توانبخشی


رییس هیئت مدیره انجمن عالی مراکز توانبخشی غیر دولتی معلولان گفت:با وجود مکاتبات صورت گرفته با نمایندگان مجلس مبنی بر حل معضل یارانه پرداختی به مراکزتوانبخشی تاکنون هیچ اقدامی انجام نشده است.

- مجید بهروزی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر ، گفت: در تبصره یک ماده 7 قانون حمایت از افراد دارای معلولیت به روشنی تاکید شده که کمک هزینه توانبخشی و نگهداری از افراد دارای معلولیت در مراکز توانبخشی باید متناسب با نرخ تورم سالانه و معادل هزینه تمام شده باشد.

وی افزود: متأسفانه اکنون شاهد این اتفاق نیستیم و این مراکز توانبخشی هستند که در این شرایط متضرر می شوند.

رییس هیئت مدیره انجمن عالی مراکز توانبخشی غیر دولتی معلولین با اشاره به درخواست های مطرح شده از نمایندگان مجلس به منظور اصلاح اعتبار اجرای تبصره یک ماده 7 قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت اظهار داشت: درخواست هایی را از اعضای کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، رییس مجلس و سایر نمایندگان داشتیم و تاکنون مکاتبات زیادی نیز با این افراد صورت گرفته است اما متأسفانه نمایندگان مجلس هیچ توجهی به مشکلات جامعه معلولان کشور ندارند.

بهروزی نیا تاکید کرد: بی توجهی نمایندگان مجلس باعث ناامید شدن قشر معلول و سالمند به حل معضلات خود از سوی مجلس یازدهم شده و این قشر به مجلس بی اعتماد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی دولت و مجلس به مشکلات معلولان/وضعیت بحرانی مراکز توانبخشی

بی توجهی دولت و مجلس به مشکلات معلولان/وضعیت بحرانی مراکز توانبخشی