مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 20:552021-01-25اقتصادي

جزییات نوسازی سواری های کرایه بین شهری با سمند+ تسهیلات


مدیر عامل اتحادیه تعاونی سواری کرایه های کشور از آغاز نوسازی سواری های کرایه پلاک عمومی بین شهری با تسهیلات چهاردرصدی از اواخر بهمن ماه امسال خبر داد و گفت: - مدیر عامل اتحادیه تعاونی سواری کرایه های کشور از آغاز نوسازی سواری های کرایه پلاک عمومی بین شهری با تسهیلات چهاردرصدی از اواخر بهمن ماه امسال خبر داد و گفت: این طرح بر اساس وعده وزیر راه و شهرسازی تا سقف 3000 دستگاه اجرایی خواهد شد.

رحمت الله حاج محمدعلی -مدیر عامل اتحادیه تعاونی سواری کرایه های کشور -در گفت وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: بر اساس وعده وزیر راه و شهرسازی مقرر شد تا در قالب این طرح نوسازی ناوگان سواری های کرایه بین شهری را تا سقف 3000 دستگاه انجام دهند و از منابع سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای برای ارائه تسهیلات به متقاضیان به بانک های عامل کمک کنند با بتوان طرح نوسازی ناوگان را ادامه داد.

وی افزود: بر اساس این طرح خودروهایی که بالای 12 سال از کارکردشان گذشته است می توانند برای نوسازی ناوگان ثبت نام کنند و اولویت با سواری های با سن بالاتر است.

ثبت نام برای طرح نوسازی از اواخر بهمن ماه امسال انجام خواهد شد.

مدیر عامل اتحادیه تعاونی سواری کرایه های کشور با اشاره به اینکه در وهله نخست باید 700 خودرویی که رانندگان از دو سال پیش ثبت نام کرده بودند را به آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نوسازی سواری های کرایه بین شهری با سمند+ تسهیلات

جزییات نوسازی سواری های کرایه بین شهری با سمند+ تسهیلات