مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 20:352021-01-25اجتماعي

10 مشکل اعصاب خرد کن آموزش مجازی/ طفره رفتن دانشجویان از کلاس های تصویری


برخی دانشجویان با کلاس ها و امتحانات تصویری میانه خوبی ندارند و وقتی استاد می خواهد کلاس را تصویری برگزار کند، به یک نوعی طفره می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، معمولاً برای انتقال مفاهیم و آموزش در کلاس های حضوری از تخته سیاه و وایت برد  استفاده می شود و استاد و دانشجویان موظف هستند در همان ساعت از هر کجا که هستند خود را به کلاس برسانند و حضور فیزیکی افراد برای یادگیری مطالب بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که دانشجویان در صورت غیبت، آموزش های آن جلسه را از دست می دهند و از مطالب عقب می افتند.

  مدتی است به دلیل شیوع ویروس کرونا انتقال مفاهیم و آموزش های تمام مراکز آموزشی از جمله دانشگاه ها به صورت آنلاین برگزار می شود، البته در ابتدا با وجود محدودیت هایی که وجود داشت دانشگاه ها تلاش کردند، امکاناتی را فراهم کنند تا یک سامانه مختص به خود برای برگزاری کلاس های آنلاین تهیه و در اختیار دانشجویان قرار دهند تا دانشجویان بتوانند از طریق آموزش های مجازی در هر زمان و مکانی به مطالب دسترسی داشته باشند.

   این موضوع مشکلاتی برای اساتید و دانشجویان به همراه داشته است و برخی معتقدند در آموزش آنلاین نمی توان به خوبی تمرکز کرد، امکان پرسش و پاسخ و تعامل حضوری بین استاد و دانشجو وجود ندارد، ارتباط چهره به چهره و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 مشکل اعصاب خرد کن آموزش مجازی/ طفره رفتن دانشجویان از کلاس های تصویری

10 مشکل اعصاب خرد کن آموزش مجازی/ طفره رفتن دانشجویان از کلاس های تصویری