مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 20:102021-01-25بين الملل

اتحادیه آفریقا خواستار لغو تصمیم ترامپ شد


رییس اتحادیه آفریقا از رییس جمهور آمریکا خواست که تصمیم رییس جمهور پیشین این کشور مبنی بر تأیید حاکمیت مغرب بر صحرای غربی را لغو کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سیریل رامافوسا رییس اتحادیه آفریقا و رییس جمهور آفریقای جنوبی خواستار لغو تصمیم دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا درباره صحرای غربی شد.

دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا، پیشتر، در پیامی توییتری ضمن اشاره به عادی سازی روابط مغرب با رژیم صهیونیستی، گفته بود که حاکمیت مغرب بر منطقه صحرای غربی را به رسمیت شناخته است.

او در این باره نوشته بود: مغرب در سال 1777 ایالات متحده آمریکا را به رسمیت شناخت و بهتر است که ما حاکمیت مغرب بر صحرای غربی را به رسمیت بشناسیم .

وبگاه صهیونیستی آی24 به نقل از رسانه های آفریقای جنوبی گزارش داد که رییس اتحادیه آفریقا با غیرقانونی خواندن تصمیم دونالد ترامپ درباره صحرای غربی، از جو بایدن رییس جمهور جدید آمریکا خواسته است که به رسمیت شناختن حاکمیت مغرب بر صحرای را لغو کند.

بر اساس این گزارش، رامافوسا در برابر کمیته اجرایی حزب کنگره ملی گفته است: آمریکا باید فورا به رسمیت شناختن غیرقانونی خود و تحمیل حاکمیت مغرب بر صحرای غربی را پس بگیرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه آفریقا خواستار لغو تصمیم ترامپ شد

اتحادیه آفریقا خواستار لغو تصمیم ترامپ شد