مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 18:352021-01-25بين الملل

بررسی تحولات منطقه در دیدار رییس پارلمان عراق با امیر و ولی عهد کویت


دفتر ریاست پارلمان عراق اعلام کرد که رییس پارلمان عراق در دیدار با امیر و ولی عهد کویت به بررسی تحولات منطقه و لزوم حمایت از عراق برای دستیابی به ثبات و امنیت پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رییس پارلمان عراق روز دوشنبه با امیر و ولی عهد کویت در کویت دیدار و درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری موازین نیوز، در بیانیه دفتر رییس پارلمان عراق آمده است که الاحمد الجابر الصباح ولی عهد کویت در دیدار با الحلبوسی بر هماهنگی و همکاری بیشتر برای کمک به عراق در زمینه بازسازی و سرمایه گذاری در این کشور تاکید کرد.

بر اساس این بیانیه، دو طرف همچنین ضمن بررسی اوضاع و تحولات در منطقه بر ضرورت هماهنگی مواضع برای مقابله با چالش ها تاکید کردند.

      ولی عهد عراق همچنین ضمن ابراز همدردی با قربانیان دو انفجار اخیر در مرکز بغداد از جامعه بین المللی خواست در مبارزه با تروریسم و افراط گرایی در کنار عراق باشد تا این کشور به کشوری امن مبدل شود که مردم آن، از ثبات و شکوفایی بهره مند شوند.

نواف الاحمد الجابر الصباح امیر کویت نیز در دیدار با الحلبوسی دو انفجار اخیر بغداد و حملات تروریستی برای ایجاد ناامنی و بی ثباتی در این کشور را محکوم و تاکید کرد که برای مقابله با چالش هایی که عراق با آن روبروست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تحولات منطقه در دیدار رییس پارلمان عراق با امیر و ولی عهد کویت

بررسی تحولات منطقه در دیدار رییس پارلمان عراق با امیر و ولی عهد کویت