مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 18:052021-01-25اجتماعي

حفظ و تثبیت بستر و کناره رودخانه مرزی ارس برای کاربری آبزی پروری


مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از حفظ و تثبیت بستر و کناره رودخانه مرزی ارس جهت کاربری آبزی پروری خبر داد.

- مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی خبر داد حفظ و تثبیت بستر و کناره رودخانه مرزی ارس برای کاربری آبزی پروری ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از حفظ و تثبیت بستر و کناره رودخانه مرزی ارس جهت کاربری آبزی پروری خبر داد.

قاسم جعفروند در گفت وگو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب، افزود: پروژه مطالعات مرحله اول و دوم حفظ و تثبیت بستر و کناره رودخانه مرزی ارس در محدوده میله مرزی 1.

24 تا میله مرزی 2.

24 با اعمال ماده 10 آیین نامه 1379 مربوط به بستر و حریم رودخانه ها و مسیل ها است.

وی افزود: مصوب هیأت وزیران مبنی بر مطالعه و احداث دیواره کنترل سیلاب و بهره برداری از بستر مازاد پشت دیواره برای کاربری های متناسب با شرایط فنی، زیست محیطی و قانونی رودخانه، یکی از راهکارهای اصلی در جلب مشارکت مردمی و اجرای طرح های حفظ و تثبیت کناره و بستر رودخانه ها از جمله رودخانه های مرزی است.

به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، وی ادامه داد: شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی با هماهنگی منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس و مدیریت شیلات و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ و تثبیت بستر و کناره رودخانه مرزی ارس برای کاربری آبزی پروری

حفظ و تثبیت بستر و کناره رودخانه مرزی ارس برای کاربری آبزی پروری