مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 18:052021-01-25بين الملل

اتحادیه اروپا دیگر گوآیدو را به رسمیت نمی شناسد


اتحادیه اروپا دوشنبه ضمن تاکید بر تصمیم خود برای پایان به رسمیت شناختن خوآن گوآیدو به عنوان رییس جمهوری موقت ونزوئلا اعلام کرد که او از این پس «طرف برتر گفتگو» با اتحادیه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، به نقل از یورونیوز، در انتخابات پارلمانی دسامبر گذشته در ونزوئلا، خوآن گوآیدو جایگاه ریاست خود در پارلمان را از دست داد.

در اوائل ماه ژانویه، اتحادیه اروپا اعلام کرده بود که با وجود عدم اطمینان به سلامت انتخابات دیگر نمی تواند همچنان مقام عالی خوآن گوآیدو را به صورت قانونی به رسمیت بشناسد.

27 کشور عضو اتحادیه اروپا در بیانیه ای مشترک روز دوشنبه تاکید کردند که همچنان خوآن گوآیدو را به عنوان عضوی مهم از جنبش مخالفان و دموکراسی خواهان ونزوئلا به رسمیت می شناسند.

تصمیم اتحادیه اروپا در حالیست که هفته گذشته پارلمان اروپا با تصویب قطعنامه ای خواست تا همچنان اروپا، گوآیدو را به عنوان رهبر ونزوئلا به رسمیت بشناسد.

خوآن گوآیدو در پیامی به پارلمان اروپا با تاکید بر تقلبی و جعلی بودن نتیجه انتخابات پارلمانی ماه دسامبر از تصمیم نمایندگان پارلمان اروپا تشکر کرده بود.

به دنبال انتخاب مجدد و بحث برانگیز نیکولاس مادورو به مقام رییس جمهوری در سال 2018، خوآن گوآیدو، رییس وقت پارلمان ونزوئلا ادعا کرد که او رییس جمهوری موق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا دیگر گوآیدو را به رسمیت نمی شناسد

اتحادیه اروپا دیگر گوآیدو را به رسمیت نمی شناسد