مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 17:202021-01-25بين الملل

با این دختران آچاربه دست آشنا شوید


در کشور ما انتخاب برخی شغل ها مثل مکانیکی برای خانم ها اصلا متداول نیست؛ اما چند خانم ایرانی این حرفه را به عنوان شغل برای خود انتخاب کرده اند.

- در کشور ما انتخاب برخی شغل ها مثل مکانیکی برای خانم ها اصلا متداول نیست؛ اما چند خانم ایرانی این حرفه را به عنوان شغل برای خود انتخاب کرده اند.

این بانوان نه تنها هیچ تردیدی ندارند که انتخاب شغلشان غیر عادی نیست بلکه ادعا می کنند شغلی مثل مکانیکی برای خانم ها و تعمیر خودرو توسط آنها، انتخاب بسیار عاقلانه ای است چراکه آنها در مراقبت و تعمیر خودروها وسواس و دقت بیشتری دارند که البته ادعای قابل تاملی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان در ادامه نوشت: بتازگی تصاویری از اولین زن مکانیک در تبریز منتشر شده که علاوه بر چندین سایت و خبرگزاری، فضای مجازی هم به آن واکنش نشان داده است.

سال گذشته هم دو دختر مکانیک به نام های نیلوفر فرهمند و کیانا یاراحمدی در برنامه فرمول یک با اجرای علی ضیاء حاضر شدند و گفتند که شغلی را انتخاب کرده اند که پیش از این کمتر زنی دست کم در کشورمان سراغش رفته است.

گفت وگوی صمیمانه ای با این سه بانو داریم که از جنبه های متفاوت انتخابشان می گویند و چالش هایی که با آن دست وپنجه نرم کرده اند: از آن روزها که خانمی با پنچرشدن لاستیک خودرواش کنار خیابان منتظر دست یاری رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با این دختران آچاربه دست آشنا شوید

با این دختران آچاربه دست آشنا شوید