مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 11:252021-01-25اقتصادي

شیوه نامه عرضه و تقاضای فولاد بازنگری و اصلاح شود


معاون اول رییس جمهوری در نامه ای خطاب به معاون اقتصادی رییس جمهور، بر بازنگری و اصلاح شیوه نامه عرضه و تقاضای زنجیره فولاد با تاکید بر حمایت از بازار سهام بازنگری و اصلاح دستور داد.

- معاون اول رییس جمهوری در نامه ای خطاب به معاون اقتصادی رییس جمهور، بر بازنگری و اصلاح شیوه نامه عرضه و تقاضای زنجیره فولاد با تاکید بر حمایت از بازار سهام بازنگری و اصلاح دستور داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از صدور درخواست بازنگری در شیوه نامه عرضه و تقاضای زنجیره فولاد توسط محمد شریعتمداری (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در اواخر آبان ماه 1399 از معاون اول رییس جمهوری، اسحاق جهانگیری، دو روز پیش (شنبه چهارم بهمن ماه) در نامه ای خطاب به محمد نهاوندیان- معاون اقتصادی رییس جمهور- دستور اصلاح و بازنگری در شیوه نامه مذکور را داده و تاکید کرده است که شیوه نامه عرضه و تقاضای زنجیره فولاد به گونه ای بازنگری و اصلاح شود که هیچ علامت منفی به بازار سهام داده نشود.

در نامه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به معاون اول رییس جمهوری آمده بود که با توجه به سهم 15 درصدی صنعت فولاد در بازار سرمایه، شیوه نامه تنظیم بازار فولاد علاوه بر کاهش صادرات این صنعت، سبب آسیب جدی به سرمایه و اعتماد مردم و ایجاد ناامنی اقتصادی، اجتماعی و سیاسی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه نامه عرضه و تقاضای فولاد بازنگری و اصلاح شود

شیوه نامه عرضه و تقاضای فولاد بازنگری و اصلاح شود