مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 11:052021-01-25اجتماعي

گلایه های بازنشستگان از تبعیض ها تا همسان سازی حقوق


مستمری بگیران تامین اجتماعی آذربایجان شرقی در خصوص تبعیض در پرداختی های خود و موضوع همسان سازی حقوق، تجمعی اعتراضی برگزار کرده و خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

- صبح امروز دوشنبه جمعی از بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی در اعتراض به مشکلات خود در خصوص تبعیض در پرداختی های این قشر بازنشسته و موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان، در مقابل ساختمان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تجمع کردند.

ظاهرا قرار بود این تجمع قانونی در آمفی تئاتر سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی برگزار شود، اما به دلیل ازدحام زیاد بازنشستگان و جلوگیری از خطر شیوع ویروس کرونا، طبق خواسته بازنشستگان حاضر در محل، این تجمع به محوطه ی بیرونی منتقل شد.

افرادی که بعد از 30 سال کار و تلاش اکنون بازنشسته شده و تنها منبع درآمدی شان حقوق ماهانه ای است که دریافت می کنند، به شدت نسبت به تبعیض در پرداخت مستمری خود در مقایسه با سایر بازنشستگان کشوری معترض بودند و با سردادن و در دست داشتن شعارهایی از جمله هزینه ها دلاریه، حقوق ما ریاله ، بازنشسته بیدار است، از تبعیض بیزار است ، تبعیض و بی عدالتی محکوم است ، خواهان رسیدگی مسئولان به مشکلاتشان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه های بازنشستگان از تبعیض ها تا همسان سازی حقوق

گلایه های بازنشستگان از تبعیض ها تا همسان سازی حقوق