مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-25بين الملل

ترامپ ظرف 4 سال بیش از 30 هزار دروغ گفت


شمار دروغ ها و اخبار ناصحیحی که دونالد ترامپ در دوره چهار ساله ریاست جمهوری اش، به زبان آورده بیش از 30 هزار مورد بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از واشنگتن پست، شمار دروغ ها و اخبار ناصحیح در اظهارات دونالد ترامپ در دوره ریاست جمهوری اش 30 هزار و 573 مورد اعلام شده است؛ دروغ ها و اخبار کذبی که نه تنها به آمریکا و سیاست این کشور در جهان آسیب رسانده، بلکه حتی به حیثیت خود او لطمه زده است.

روزنامه واشنگتن پست برای راستی آزمایی سخنان و اظهارات سیاستمداران 10 سال پیش بخشی به نام فکت چکر راه اندازی کرده و شمار اخبار دروغ و ناصحیحی که از سوی ترامپ مطرح شده است را رسانه ای کرده است.

بر اساس این گزارش، دونالد ترامپ از همان روز نخست دوره زمامداریش آشکارا نشان داد که رویکردی خاص نسبت به حقایق و آمار دارد.

اشپیگل آنلاین نیز ضمن بازتاب این خبر نوشته است که ترامپ یک دروغ پس از دروغی دیگر در این مدت به زبان آورده است؛ از دروغِ استقبال بی سابقه و تاریخی مراسم تحلیف خود (نخستین روز رسمی شروع کارش) تا ادعای تقلب انتخاباتی در واپسین روز زمامداری اش در مقام رییس جمهوری آمریکا.

بر اساس گزارش این روزنامه، ترامپ در سال نخست زمامداری خود به طور متوسط هر روز شش دروغ یا خبر ناصحیح تحویل رسانه ها و مردم داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ ظرف 4 سال بیش از 30 هزار دروغ گفت

ترامپ ظرف 4 سال بیش از 30 هزار دروغ گفت