مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:102021-01-25سياسي

تعداد دریافت کنندگان کمک معیشتی و حق پرستاری بنیاد شهید افزایش می یابد


معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید گفت: در سال جدید افزایش کمک معیشت را قطعاً خواهیم داشت اما این افزایش به جای افزایش مبلغ پرداختی شامل افزایش آماری دریافت کنندگان مستمری خواهد بود.

- محمود پاکدل در گفت و گو با خبرنگار مهر ، در خصوص احتمال افزایش کمک معیشت جانبازان و ایثارگران در سال جدید گفت: افزایش کمک معیشت را قطعاً خواهیم داشت اما این افزایش به جای افزایش مبلغ پرداختی شامل افزایش آماری دریافت کنندگان مستمری خواهد بود.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید افزود: افزایش رقم کمک معیشت پرداختی به ایثارگران منوط به تصمیم دولت و مجلس است به طور مثال در صورتی که برای سال آینده تصمیم به افزایش 25 درصدی حقوق ها گرفته شود قطعاً حقوق معیشت بگیران بنیاد شهید نیز به همین مبلغ افزایش می یابد.

پاکدل تصریح کرد: یا در صورت افزایش حداقل حقوق کارکنان دولت، حداقل کمک معیشت ایثارگران که معادل آن است نیز افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید در بودجه 1400 افزایش آماری ایثارگران و جانبازان دریافت کننده کمک معیشتی را مد نظر قرار داده است، تصریح کرد: یعنی اگر تا به امروز 50 هزار نفر تحت پوشش کمک معیشت یا حق پرستاری بنیاد شهید بوده اند، تعداد بیشتری را که در حال حاضر در صف انتظار مشمولیت این موضوع هستند پوشش خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد دریافت کنندگان کمک معیشتی و حق پرستاری بنیاد شهید افزایش می یابد

تعداد دریافت کنندگان کمک معیشتی و حق پرستاری بنیاد شهید افزایش می یابد