مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:052021-01-25دانش

اجرای طرح بزرگ کارآفرینی توسط مجمع خیرین وزارت علوم


یکی از خیرین آموزش عالی از اجرای طرح بزرگ کار آفرینی توسط مجمع خیرین وزارت علوم خبر داد و گفت: براساس این طرح 40 هزار فرصت شغلی ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم افتتاح طرح ارتقای خوابگاه های دانشجویی و تقدیر از خیرین آموزش عالی امروز ششم بهمن ماه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به صورت مجازی برگزار شد.

دکتر محمدرضا اسپرورین یکی از خیرین آموزش عالی در این مراسم گفت: من به عنوان نماینده حامیان دانشگاه فنی و حرفه ای در این جمع حضور دارم، یک چهارم مبالغی که در این طرح ارائه شده است از سوی خیرین دانشگاه فنی و حرفه ای بود.

این دانشگاه بیشترین تعداد خوابگاه 4 و 5 را داشت که با اجرای این طرح از 36 خوابگاه این دانشگاه 24 خوابگاه به سطح یک و دو ارتقا یافته است.

40 هزار فرصت شغلی ایجاد می شود وی ادامه داد: طرح بزرگی برای کار آفرینی توسط مجمع خیرین وزارت علوم پیگیری می شود.

براساس این طرح 40 هزار فرصت شغلی ایجاد می شود که موافقت نامه آن با حضور دکتر صدیقی و رحیمی معاونان دانشجویی و پژوهشی امضا شده است.

امیدواریم تمام خیرین در این طرح شرکت کنند.

سهم ناچیز تأمین اعتبار پروژه های عمرانی وزارت علوم رضا فرجی دانا نیز در این مراسم گفت: در دوره آغاز مسئولیت آنچه که واضح بود این بود که سیر تأمین اعتبار پروژه های عمرانی کند شده است و سهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بزرگ کارآفرینی توسط مجمع خیرین وزارت علوم

اجرای طرح بزرگ کارآفرینی توسط مجمع خیرین وزارت علوم