مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 09:502021-01-25بين الملل

چامسکی: آمریکا یک کشور پیشرو در تروریسم بین المللی است


نلسون ماندلا تا سال 2008، مدتها بعد از برچیده شدن رژیم آپارتاید آفریقای جنوی از سوی آمریکا به عنوان یک تروریست در نظر گرفته می شد.

دادگاه کیفری بین المللی جنگ مخفیانه آمریکا علیه نیکاراگوئه را نقض قوانین بین المللی خواند.

- نوآم چامسکی، متفکر و زبان شناسی آمریکایی در مصاحبه ای به راشاتودی گفت، متفکران لیبرال آمریکا هم مانند بسیاری از حامیان دونالد ترامپ که نمی توانند شکست در انتخابات را بپذیرند، در یک جهان فانتزی زندگی می کنند که در آن یک کشور پیشرو در تروریسم بین المللی (دولت آمریکا) یک نیروی اساسا بی آزار تلقی می شود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از راشاتودی، نوآم چامسکی، متفکر و زبانشناس آمریکایی در مصاحبه با این شبکه اظهار کرد: همانطور که شما نمی توانید اوباش جمهوریخواه را وادار به پذیرفتن شکست در انتخابات کنید، شما نمی توانید روشنفکران لیبرال آمریکا را نیز وادار کنید قبول کنند که آمریکا یک کشور پیشروی تروریست است.

چامسکی خاطرنشان کرد، حقایق این طور هستند که آمریکا در تقریبا تمامی تاریخش به عنوان یک کشور مستقل، جنگی تجاوزگرانه علیه کسی راه انداخته است.

به اصطلاح جنگ با تروریسم که رونالد ریگان آن را تمرکز سیاست خارجی اش قرار داد مقابله واشنگتن با مقاومت در برابر تروریسم آمریکا در آمریکای مرکزی و همچنین در آفریقای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چامسکی: آمریکا یک کشور پیشرو در تروریسم بین المللی است

چامسکی: آمریکا یک کشور پیشرو در تروریسم بین المللی است