مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 05:002021-01-25فرهنگي

تبدیل حرمسرای شاه به گاراژ!/ فرصتی که «قورباغه» به نسل جوان داد


شهروز دل افکار کارگردان نمایش «اتول سورون» درباره ویژگی های این اثر نمایشی که در جشنواره تئاتر فجر روی صحنه خواهد رفت، توضیحاتی ارائه داد.

- شهروز دل افکار کارگردان نمایش اتول سورون درباره ویژگی های این اثر نمایشی که در جشنواره تئاتر فجر روی صحنه خواهد رفت، توضیحاتی ارائه داد.

شهروز دل افکار بازیگر و کارگردان تئاتر که با نمایش اتول سورون در سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر حضور دارد درباره این اجرا به امیدوارم بتوانیم به اجرای خود ادامه دهیم البته هنوز سالن اجرای نمایش مشخص نیست و باید برای این کار برنامه ریزی کنیم.

وی که قرار بود این اثر نمایشی را آبان ماه در تئاتر مستقل تهران به صحنه ببرد، عنوان کرد: اتول سورون در اجرای جشنواره نسبت به تمرین هایی که داشتیم تغییری نکرده است و همه بازیگران که همگی از هنرجویان کلاس های بازیگری خودم بودند که مرحله آموزش آنها 5 ماه و تمرین برای اجرای نمایش نیز 6 ماه به طول انجامید در اجرا حضور خواهند داشت.

بازیگر نمایش شهرت درباره برگزاری جشنواره تئاتر فجر در شرایط گستردگی کرونا اظهار کرد: از برگزاری جشنواره تئاتر فجر استقبال می کنم چون با وجود شرایط سختی که بیش از یک سال است که با آن روبرو هستیم به هر حال چرخ تئاتر هم باید بچرخد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل حرمسرای شاه به گاراژ!/ فرصتی که «قورباغه» به نسل جوان داد

تبدیل حرمسرای شاه به گاراژ!/ فرصتی که «قورباغه» به نسل جوان داد