مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 22:102021-01-24اقتصادي

توزیع ماهانه سه هزار تن روغن تنظیم بازار در سیستان و بلوچستان


معاون امور بازرگانی سازمان صمت سیستان و بلوچستان گفت: ماهانه بیش از سه هزار تن روغن تنظیم بازار در سطح این استان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، محمدرفیع سلطان زاده اظهار داشت: ماهانه بیش از سه هزار تن روغن تنظیم بازار در سطح استان توزیع می شود و موضوعی تحت عنوان کمبود روغن در سطح عرضه در استان سیستان و بلوچستان نداریم.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون در همه بخش ها از جمله خانوار، صنف و صنعت روغن مورد نیاز تأمین و در اختیار قرار داده شده است.

هم اکنون نیز فرایند جذب روغن به نحوی طراحی شده که بیش از گذشته روغن در بازار توزیع شود و کمبودی در سطح عرضه مشاهده نمی شود.

وی بیان کرد: از هم استانی ها درخواست داریم روغن خوراکی را در حد نیاز ماهیانه تهیه کنند، چرا که سرانه مصرف برای تمامی کالاها به ویژه روغن وجود دارد و تأمین بیش از حد روغن باعث کمبود روغن می شود و امکان این وجود دارد که برخی از خانوار نتوانند روغن مورد نیاز خود را تأمین کنند.

سلطان زاده افزود: ممکن است یکی از دلایل کمبود روغن با توجه به پایین بودن قیمت آن در کشور، قاچاق باشد و برخی از سودجویان با مراجعه به فروشگاه ها و خرید روغن و سپس تجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع ماهانه سه هزار تن روغن تنظیم بازار در سیستان و بلوچستان

توزیع ماهانه سه هزار تن روغن تنظیم بازار در سیستان و بلوچستان