مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:452021-01-24حوادث

انهدام باند سارقان مغازه در کرج


رییس پلیس آگاهی استان البرز از انهدام باند سارقان مغازه در البرز و دستگیری اعضای این باند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد مغازه در سطح شهر کرج با یک شیوه مشترک صورت می گرفت، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی های اولیه خود متوجه شدند که سارقان به صورت کاملاً حرفه ای در ساعات 4 تا 6 بامداد با باز کردن قفل مغازه ها در کمتر از 30 ثانیه اقدام به سرقت لوازم داخل آن ها کرده و به وسیله یک خودرو سواری پیکان از محل متواری می شوند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی چندین ماهه موفق به شناسایی یکی از سارقان حرفه ای مغازه که دارای چندین فقره سابقه دستگیری در قبل و بعد انقلاب بوده شدند و پس از شناسایی مخفیگاه او در منطقه شاهین ویلا شهرستان کرج ، در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را در حین اعزام به سرقت در نیمه های شب دستگیر و به پایگاه دوم پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه متهم هیچ گونه ردی از خود در سرقت ها به جای نمی گذاشت به هیچ وجه فکر دستگیر شدنش را نمی کرد و پس از دستگیری نیز ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بود، اما با مشاهده مستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان مغازه در کرج

انهدام باند سارقان مغازه در کرج