مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:202021-01-24اجتماعي

ماجرای آمادگی حناچی برای انتقال تجربیات مقابله با آلودگی هوا به سارایوو


مشاور شهردار تهران با اشاره به سوء استفاده مکرر از صحبت های حناچی در مورد آمادگی شهرداری جهت ارائه راهکارهای مقابله با آلودگی هوا به «بوسنی» گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، غلامحسین محمدی مشاور شهردار تهران در نشست خبری پنجمین دوره جایزه جهانی خشت طلایی اظهار داشت: از 58 کشور، 194 شهر در این مسابقه شرکت کرده اند و 296 پروژه بین المللی جهت شرکت در این جشنواره مشارکت داشته اند.

وی افزود: مسابقه خشت طلایی تبدیل به یک برند بین المللی شده و امسال علیرغم مشکلات شیوع پاندمی کرونا اختتامیه آن سه شنبه هفته جاری در برج میلاد برگزار خواهد شد.

مشاور شهردار تهران  بیان داشت: سعی کرده ایم تا جایگاه شهر تهران را در میان شهرهای جهان ارتقاء دهیم و محورهای ارائه جایزه جامع تر در نظر گرفته شده است.

محمدی با بیان اینکه این جشنواره نتایج مؤثری در انجام پروژه های شهری دارد گفت: با استفاده از این جشنواره تهران به نوعی از انزوا در کرونا نجات می یابد.

وی به تعامل شهرداران با شهرداران مختلف جهان در شرایط کرونا به صورت مجازی اشاره کرد و گفت: حناچی امسال نایب رییس متروپلیس شد و این مسأله ارتقاء بین المللی تهران را به همراه دارد.

مشاور شهردار تهران در ادامه به موضوع آلودگی هوا اشاره کرد و گفت: موضوع آلودگی هوا نیاز به تجارب بین المللی دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای آمادگی حناچی برای انتقال تجربیات مقابله با آلودگی هوا به سارایوو

ماجرای آمادگی حناچی برای انتقال تجربیات مقابله با آلودگی هوا به سارایوو