مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:252021-01-24پزشكي

عادی انگاری کرونا موج بعدی را به همراه دارد


معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: با عادی انگاری کرونا، شاهد شیوع موج چهارم کرونا در استان خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیست، تصریح کرد: امروز که استان زنجان وارد اقلیم سرد شده است، این شرایط ایجاب می کند که پروتکل های بهداشتی بیش از گذشته رعایت شود.

مرادی نافچی با یادآوری اینکه سالمندان کماکان به عنوان قشری که بیشترین آسیب را از شیوع کرونا متحمل می شند، یاد کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه سالمندان به لحاظ شرایط جسمی و وجود بیماری های زمینه ای، بیش از سایر افراد در معرض خطر ابتلا به کرونا قرار دارند که این موضوع اهتمام جدی به این قشر را دوچندان می کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه سالمندان باید از امکاناتی که آن ها را در برابر بیماری کرونا مصون نگه می دارد، برخوردار شوند، اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم در این زمینه عملکرد قابل قبولی داشته باشیم، باید طی افق دو ماهه اقدامات لازم توسط دستگاه هایی که سالمندان بخشی از جامعه هدف آن هستند، صورت گیرد.

مرادی نافچی در ادامه، گریزی به آخرین وضعیت اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی، به تحت پوشش نبودن برخی از سالمندان توسط هیچیک از نهادهای حمایتی اشاره کرد و گفت: معتقدیم در شرایط کنونی که با شیوع کرونا دست و پنجه نرم می کنیم، سالمندان به عنوان افرادی که بیشترین آس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی انگاری کرونا موج بعدی را به همراه دارد

عادی انگاری کرونا موج بعدی را به همراه دارد