مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 10:552021-01-24فناوري

آثار هنری از قرنطینه بیرون می آیند


این روزها که به خاطر شیوع ویروس کرونا، هنرمندان بسیاری در فضای خصوصی و آتلیه ها مشغول خلق اثر هستند، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر تصمیم گرفته است با همکاری معاونت فناوری اطلاعات، - این روزها که به خاطر شیوع ویروس کرونا، هنرمندان بسیاری در فضای خصوصی و آتلیه ها مشغول خلق اثر هستند، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر تصمیم گرفته است با همکاری معاونت فناوری اطلاعات، نمایشگاهی از آثار هنرمندان به صورت مجازی برگزار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، پویش هنر سرزمین من فرآیندی است جهت جلب مشارکت کاربران فضای مجازی در تولید و نشر گسترده محتوا که به منظور انجام یک فعالیت یا مشارکت یا آگاهی از مقوله مورد نظر، اجرا می شود.

بخشی از آثار پویش هنر سرزمین من از 5 تا 30 دی ماه به صورت کیوریتوری در موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر گردآوری شده که از روز 5 بهمن ماه به صورت نمایشگاه مجازی در صفحه اینستاگرام موسسه توسعه هنرهای تجسمی به نشانی tajasomi @، نمایش داده می شود.

هنرمندان علاقه مند به حضور در پویش از تاریخ 5 بهمن ماه به سه روش می توانند در این رویداد شرکت کنند: نخست ثبت نام و ارسال اثر توسط مخاطبان در تارنمای پویش به نشانی www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار هنری از قرنطینه بیرون می آیند

آثار هنری از قرنطینه بیرون می آیند