مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 10:402021-01-24دانش

مراکز رشد دانشگاه آزاد سطح بندی می شوند


معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی سطح بندی و بر اساس آن حمایت می شوند.

- معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی سطح بندی و بر اساس آن حمایت می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی یکی از المان های اکوسیستم نوآوری و فناوری در دانشگاه آزاد هستند، اظهار کرد: از اهداف مراکز رشد می توان به ایجاد شرکت های نوپا، تولید محصولات و خدمات فناورانه اشاره کرد.

دهقانی فیروزآبادی افزود: مراکز رشد دانشگاه در راستای اشتغال زایی و حمایت از ایجاد کسب وکارهای نوپا برای دانشجویان وبینارها و کارگاههای آموزشی، استارتاپ ویکندها، چالش های فناوری و رویدادهای فناورانه برگزار می کنند.

وی خاطرنشان کرد: مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس شاخص های مختلفی سطح بندی خواهند شد که از جمله این شاخص ها می توان به فضاها، تعداد دوره های برگزارشده، تعداد هسته های واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد، تعداد محصولات تولیدشده، درآمدها و هزینه های مرکز رشد اشاره کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری این دانشگاه در پایان با اشاره به اینکه مراکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز رشد دانشگاه آزاد سطح بندی می شوند

مراکز رشد دانشگاه آزاد سطح بندی می شوند