مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-24فناوري

پویش هنر «سرزمین من» برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنر های تجسمی، این روز ها که به خاطر شیوع ویروس کرونا، هنرمندان بسیاری در فضای خصوصی و آتلیه خود، - پویش هنر سرزمین من فرآیندی است، جهت جلب مشارکت کاربران فضای مجازی در تولید و نشر گسترده محتوا که به منظور انجام یک فعالیت یا مشارکت یا آگاهی از مقوله مورد نظر اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنر های تجسمی، این روز ها که به خاطر شیوع ویروس کرونا، هنرمندان بسیاری در فضای خصوصی و آتلیه خود، مشغول فعالیت و خلق اثر هستند، مؤسسه توسعه هنر های تجسمی معاصر با همکاری معاونت فناوری اطلاعات و نمایشگاهی را در فضای مجازی، با دریافت عکس آثار جدید هنرمندان برپا خواهد کرد.

بخشی از آثار پویش هنر سرزمین من از 5 تا 30 دی به صورت کیوریتوری در مؤسسه توسعه هنر های تجسمی معاصر گردآوری شده که از روز 5 بهمن به صورت نمایشگاه مجازی در صفحه اینستاگرام مؤسسه توسعه هنر های تجسمی به نشانی tajasomi@ صفحات پربازدید اینستاگرام و همچنین خبرگزاری ها و سایر رسانه های معتبر نمایش داده خواهد شد.

هنرمندان علاقمند به حضور در پویش از تاریخ 5 بهمن به سه روش می توانند در این رویداد شرکت کنند: نخست، ثبت نام و ارسال اثر توسط مخاطبان در تار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش هنر «سرزمین من» برگزار می شود

پویش هنر «سرزمین من» برگزار می شود