مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:402021-01-24سياسي

ترامپ در یک قدمی «مات» شدن!


ترامپ در زمان تحریک هوادارنش حتما می دانسته که ادامه خشونت هوادارانش می تواند امنیت شکننده آمریکا را به نفع او به خطر اندازد ، اما هرگز تصور نمی کرد که بازتاب این سلسله اقدامات پرتنش، - خبرگزاری فارس ـ تحویل داد که خود در یک قدمی استیضاحی قرار دارد که 229 نماینده از مجموع 426 نماینده مجلس نمایندگان آمریکا، رای به آن داده اند.

نکته قابل تامل اینکه از بین این 229 نماینده دستکم نام 10 نماینده جمهوری خواه که البته از هم حزبی های ترامپ هم هستند، دیده می شود که کمر به استیضاح او بسته اند.

نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا در جلسه بررسی طرح استیضاح ترامپ ، او را خطری آشکار و بالفعل علیه آمریکایی ها خطاب کرده و گفته است که او باید از قدرت کنار رود.

ترامپ و چالش دومین استیضاح همه چیز به 17 دی ماه برمی گردد، درست زمانی که ترامپ آخرین تلاشش را برای تحریک هوادارانش به کار گرفت تا با زیر سوال بردن دوباره پیروزی جو بایدن در انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا، اینبار آشوبهای خیابانی در ایالتهای مختلف آمریکا را به شکل متمرکز به سمت کنگره هدایت کند، کنگره ای که در یک جلسه مشترک در حال تأیید نهایی پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری این کشور بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ در یک قدمی «مات» شدن!

ترامپ در یک قدمی «مات» شدن!