مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:252021-01-24اقتصادي

کاهش روشنایی چراغ های معابر هرمزگان در جهت پایداری شبکه برق


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: کاهش روشنایی چراغ های معابر اصلی در شهرهای استان با هدف کاهش مصرف سوخت نیروگاه ها و حفظ پایداری شبکه سراسری برق انجام می شود.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: کاهش روشنایی چراغ های معابر اصلی در شهرهای استان با هدف کاهش مصرف سوخت نیروگاه ها و حفظ پایداری شبکه سراسری برق انجام می شود.

هاجر عبدی صبح امروز(پنجم بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: اگرچه تعدیل روشنایی معابر مؤثر است، اما به تنهایی کافی نیست و در کنار آن باید فعالیت های دیگری نیز پیش گرفته شود.

جمع آوری انشعاب های غیرمجاز و مراکز استخراج غیرمجاز رمز ارز دیجیتال از اقدامات موثر بوده و هم اکنون با جدیت پیگیری و اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: صنعت برق برای تشویق مردم به کاهش مصرف برق که تاثیر آن در کاهش مصرف سوخت نیروگاه ها نمایان می شود، مشوق هایی را که در تابستان برای مشترکان خانگی اختصاص می داد، در زمستان نیز اجرایی می کند.

براین اساس، مشترکان خانگی در صورتی که مصرف برق خود را طبق الگوی خاصی کاهش دهند، از مشوقهای صنعت برق برخوردار خواهند شد.

عبدی اضافه کرد: این طرح در قالب برق امید از آبان ماه اجرا شده و مشترکانی که در ماه های زمستان مصرف خود را طی یک ماه به کمتر از 80 کیلووات ساعت کاهش دهند مشمول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش روشنایی چراغ های معابر هرمزگان در جهت پایداری شبکه برق

کاهش روشنایی چراغ های معابر هرمزگان در جهت پایداری شبکه برق