مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:102021-01-24سياسي

نهادهای نظارتی به پروژه فانوس دریایی بوشهر ورود کنند


عضو شورای شهر بوشهر با اشاره به پروژه فانوس دریایی و هدر رفت پول بیت المال گفت: با توجه به عدم پاسخگویی افراد که تعداد زیادی دیگر مسؤولیت ندارند نیاز است سازمان های نظارتی ورود نمایند.

- رباب عبیدی در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر درباره پروژه فانوس دریایی اظهار داشت: این پروژه در شورای چهارم بوشهر شروع به کار کرد و باید اعضای تصویب کننده و مجموعه مدیریت شهرداری در آن زمان پاسخ دهند که آیا استعلامات لازم انجام شده و نیز نمادهای معماری بومی در آن لحاظ گردیده بود؟ آیا این حجم بنا با آن فانوسی که از قدیم آنجا بود سنخیت دارد.

عضو شورای شهر بوشهر اضافه کرد: با توجه به عدم پاسخگویی افراد که تعداد زیادی دیگر مسؤولیت ندارند نیاز است سازمان های نظارتی ورود نمایند و هزینه کرد از جیب بیت المال در پروژه هایی همانند المان میدان انقلاب، سنگ فرش خیابان ها و موارد دیگر که هدر رفت برخورد قاطع کنند.

رییس کمسیون فرهنگی شورا شهر بوشهر خاطرنشان کرد: من از منتقدین المان میدان انقلاب بودم و درپی انتقادهایی که از شهرداری داشتم شهردار وقت از من شکایت نمود ولی در دو مرحله تبرئه شدم و دست آخر نیز مجبور شدند آن را تخریب کنند.

عبیدی ابراز داشت: امیدوارم که کار کارشناسی در همه امور جای فرآیندهای بدون کارشناسی و فکری را بگیرد و مسؤولین بیش از پیش به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادهای نظارتی به پروژه فانوس دریایی بوشهر ورود کنند

نهادهای نظارتی به پروژه فانوس دریایی بوشهر ورود کنند