مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 04:102021-01-24فناوري

اتصال 6 روستای فارس به اینترنت پرسرعت


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از راه اندازی اینترنت پرسرعت و اتصال شش روستای دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات از محل منابع طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از راه اندازی اینترنت پرسرعت و اتصال شش روستای دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات از محل منابع طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

مهرداد سهرابی از اتصال یک هزار و 161 خانوار روستایی در شهرستانهای نی ریز، فسا، خنج و رستم با جمعیت چهار هزار و 54 نفر در یک هفته گذشته به شبکه ملی اطلاعات و شبکه پهن باند ارتباطی سیار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل ارتباطات فارس، سهرابی تعداد روستاهای برخوردار شده از اینترنت پرسرعت در این شهرستانها را شش روستا برشمرد و عنوان کرد: روستای بنه کلاغی از توابع شهرستان نی ریز، روستای گهرآباد از توابع شهرستان فسا، روستای باغان از توابع شهرستان خنج و روستاهای دشت، بلوط اسدی و اندرگرد چشمه بری از توابع شهرستان رستم روستاهای جدیدی هستند که با تامین اعتبار از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت متبوع (USO) به اینترنت پرسرعت سیار اپراتور اول مجهز شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 6 روستای فارس به اینترنت پرسرعت

اتصال 6 روستای فارس به اینترنت پرسرعت