موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 23:202021-01-23بين الملل

نیاز به معماری جدید روابط ایران با حوزه عربی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، سعدالله زارعی طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: روابط ایران با حوزه عربی نیازمند تحول است و ظرفیت هایی وجود دارد که این تحول را ممکن می کند.

- رابطه گرم و چندوجهی با ایران جایی برای تهدیدنمایی ایران برای کشورهای برادر عربی باقی نمی گذارد، همگرایی با ایران، تهدید کشورهایی نظیر عربستان علیه کشورهای عرب دیگر را به صفر می رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، سعدالله زارعی طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: روابط ایران با حوزه عربی نیازمند تحول است و ظرفیت هایی وجود دارد که این تحول را ممکن می کند.

اگر در میان کشورهای عربی، دولت های سعودی، مصر، امارات و بحرین بر عدم حضور ایران در حوزه عربی تأکید دارند، کشورهایی هم هستند که بر بهبود روابط حوزه عربی با ایران اصرار می کنند.

در میان کشورهای عربی، دسته سومی هم وجود دارند که نسبت به برقراری یا توسعه روابط با ایران علاقه مند هستند اما دسته بندی کشورهای عربی به مخالف و موافق ایران، آنان را در شرایط انتظار قرار داده است.

از سوی دیگر اگر به صفحه منطقه عربی در غرب آسیا و در شمال آفریقا نگاه بیندازیم، درمی یابیم که هیچ دلیل روشنی بر خصومت بین کشورهای عربی و ایران وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به معماری جدید روابط ایران با حوزه عربی

نیاز به معماری جدید روابط ایران با حوزه عربی