مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 21:302021-01-23اقتصادي

توقیف بیش از 15 هزار لیتر داروی گیاهی بدون مجوز


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ملارد از شناسایی یک کارگاه غیرمجاز خبر داد و گفت: از این کارگاه 5 هزار داروی غیربهداشتی و 15 هزارلیتر داروی گیاهی فاقد مجوز توقیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملارد، فردین حسن خانی رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ملارد روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک واحد کارگاهی که اقدام به تولید انواع فرآورده های گیاهی دارویی در یکی از باغات متروکه شهرستان ملارد کرده بود، توسط مأموران اداره صمت و شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد شناسایی و تعطیل شد.

وی گفت: این کارگاه غیرمجاز دارو های گیاهی تقویتی برای درمان کرونا در شرایط غیر بهداشتی به صورت انبوه تولید می کرد که فاقد مجوز قانونی بودند و از مواد اولیه غیرمجاز استفاده می شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ملارد با اشاره به اینکه به علت عدم رعایت مسائل بهداشتی هیچ کدام از این دارو ها قابلیت مصرف ندارد، افرود: این واحد هیچ مجوز بسته بندی، تولید و عرضه نداشته و در بازرسی اولیه بیش از 5 هزار داروی گیاهی آماده عرضه به بازار شناسایی شد.

حسن خانی با بیان اینکه مقدار بیش از 15 هزار لیتر داروی گیاهی که در حال تهیه بود و قرار بود بسته بندی شود، توقیف شد، در ادامه تصریح کرد: چاپخانه داران پیش از اقدام به چاپ برچسب های فرآورده های غذایی و بهداشتی مجوزها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف بیش از 15 هزار لیتر داروی گیاهی بدون مجوز

توقیف بیش از 15 هزار لیتر داروی گیاهی بدون مجوز