مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 21:052021-01-23سياسي

نماینده سبزوار: به مامور پلیس راهور سیلی نزدم


نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتشار خبر برخوردش با پلیس راهور گفت: سرباز مذکور به راننده خودروی ما توهین کرد، اما من به صورت سرباز سیلی نزدم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، علی اصغر عنابستانی، نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما؛ در خصوص حواشی پیش آمده پیرامون برخوردش با ماموران راهور ناجا در محدوده خط ویژه اتوبوسرانی، تصریح کرد: سرباز مذکور به راننده خودروی ما توهین کرد، بعد از این توهین؛ آن ها از پشت و جلو راه را به روی ما بستند و این باعث شد تا شلوغ شده و با حضور جمعیت، التهاب ایجاد شود.

نماینده مردم سبزوار همچنین گفت: ما حتی از ماشین هم پیاده نشدیم؛ لذا اینکه گفته می شود؛ عنابستانی بر صورت سرباز پلیس راهور سیلی زده است، اصلاً صحت ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در حال پیگیری موضوع از طریق سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی هستیم.

قاضی زاده هاشمی، رییس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس در این باره به خانه ملت گفت: حادثه درگیری نماینده مجلس با مامور پلیس راهور در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در حال بررسی است.

محمدرضا دشتی اردکانی، عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نیز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در این خصوص گفت: اگر گزارشی به دسته هیئت نظارت برسد قطعا آن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده سبزوار: به مامور پلیس راهور سیلی نزدم

نماینده سبزوار: به مامور پلیس راهور سیلی نزدم