مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 20:452021-01-23سياسي

اتصال بلوار پیامبر اعظم(ص) به بلوار انتظار


مدیر منطقه پنج شهرداری قم از اتصال بلوار پیامبر اعظم(ص) به بلوار انتظار و خیابان امام حسن عسکری(ع) به وسیله بلوار حضرت خدیجه(س) به طول 2500 متر با دو ورودی و خروجی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به جزییات پروژه بلوار حضرت خدیجه(س)، اظهار کرد: این بلوار حدفاصل بلوار پیامبر اعظم(ص)، بلوار انتظار، خیابان امام حسن عسکری(ع) و بلوار پیامبر اعظم(ص) دوم که در آینده تأسیس می شود، بلوار حضرت حجت و خیابان ظهور است در ادامه دور روستای جمکران چرخش دارد و دوباره به پیامبر اعظم(ص) می رسد.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با اشاره به قسمت بهره برداری شده از بلوار حضرت خدیجه(س)، افزود: قسمتی از بلوار حضرت خدیجه(س) که به بهره برداری رسیده است به طول 2500 متر پیامبر اعظم(ص) را با دو ورودی و خروجی به بلوار انتظار و خیابان امام حسن عسکری(ع) متصل می کند.

اقبالیان با بیان اینکه عرض محور تا بدنه 90 متر است به کاربری های بدنه بلوار حضرت خدیجه(س) هم اشاره و تأکید کرد: قسمتی از کاربری ها در بدنه فضای سبز است که باید توافق شود و بخشی هم کاربری های تحقیقات و فناوری است، کاربری های قسمت دوم هم حمل ونقل، اقامتی و توریستی و تفریحی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال بلوار پیامبر اعظم(ص) به بلوار انتظار

اتصال بلوار پیامبر اعظم(ص) به بلوار انتظار