مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 20:102021-01-23سياسي

شهرستان شدن قلعه رییسی و دیشموک شایعه بیش نیست


شهرستان شدن قلعه رییسی و دیشموک شایعه بیش نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، شاید کمتر کسی باشد که از سالهای سال گذشته موضوع شهرستان شدن بخش های قلعه رییسی و دیشموک را در استان نشنیده باشد، موضوعی که به سالهای 1385 با موضوع شهرستان شدن لیکک، باشت،چرام و لنده شدت بیشتری گرفت اما هیچ وقت این موضوع سرانجامی نداشت.

موضوعی که حتی در سالهای گذشته و حتی در بیش از 5دوره از شوراهای شهر همیشه جزء یکی از برنامه های آنها بود اما در تمام دوران ها با همه تلاشی که انجام می دادند اما این تلاش ها با بی مهری وزارت کشور نسبت به این مناطق همراه بود.

شاید دارا بودن ویژگی ها و ظرفیت های مختلفی که این مناطق داشتند باید زودتر از این منتظر تبدیل بخش به شهرستان شدن بودند اما در تمامی این سالها به بهانه اینکه باید یکی از دو بخش به شهرستان تبدیل و یا بهانه اینکه نمی توانیم مسئوولین دو منطقه را وادار به رضایت برای تبدیل بخش به شهرستان کنیم و همین باعث شد تا مردم دو منطقه که در تمامی دوران ها همیشه برادر و کنار همدیگر باشند با این بهانه ها آنها را در وادار به جدل و تلاشی بدون نتیجه داشته باشند.

اما همانند 18 سال گذشته بار دیگر شایعاتی سرازیر این مناطق شد و دیدار نماینده کهگیلویه با وزیر کشور چراغ این شایعات را باز دو چندان کرد که قرار است یکی از منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان شدن قلعه رییسی و دیشموک شایعه بیش نیست

شهرستان شدن قلعه رییسی و دیشموک شایعه بیش نیست