مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 19:552021-01-23سياسي

ارائه آموزش های مالیاتی برای متقاضیان دریافت کارت پیله وری در آذربایجان غربی


مدیر کل امور مالیاتی آذربایجان غربی با اشاره به امکان سوء استفاده افراد سودجو از مزایای کارت های پیله وری در مناطق مرزی استان، از برگزاری کلاس های آموزشی ویژه مالیاتی برای داوطلبان دریافت کارت پیله وری در استان خبر داد.

- حسن کوماسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به امکان سوء استفاده افراد سودجو از مزایای کارت های پیله وری در مناطق مرزی استان، از برگزاری کلاس های آموزشی ویژه مالیاتی برای داوطلبان دریافت کارت پیله وری در استان خبر داد.

وی با بیان اینکه کلاس های آموزشی مالیاتی ویژه متقاضیان کارت های پیله وری در استان از نیمه دوم سال 1398 همزمان با شروع دوره جدید صدور کارت های پیله وری آغاز شده است، گفت: در این مدت بیش از 3 هزار نفر از کلاس های مذکور استفاده کرده اند.

کوماسی با بیان اینکه آموزش داوطلبان کارت های پیله وری در سطح استان در چارچوب سه دوره آموزش های مالیاتی، گمرکی و تجاری صورت می گیرد، هدف از برگزاری این کلاس ها را آشنایی با قوانین و مقررات، همچنین آشنایی با وظایف پیله وران برای استفاده بهتر از مزایای فعالیت با کارت پیله وری عنوان کرد.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی افزود: جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی افراد سودجو از مزایای کارت های پیله وری از جمله خرید این کارت ها برای واردات بدون پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آموزش های مالیاتی برای متقاضیان دریافت کارت پیله وری در آذربایجان غربی

ارائه آموزش های مالیاتی برای متقاضیان دریافت کارت پیله وری در آذربایجان غربی