مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 19:052021-01-23بين الملل

عمار حکیم: اجازه نمی دهیم تروریست ها فرصت بازگشت به عراق بیابند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از دفتر رسانه ای جریان حکمت ملی عراق، سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی و ائتلاف عراقیون در دیدار با جمعی از شیوخ و ریش سفیدان منطقه الطارمیه و التاجی بغداد ضمن محکوم کردن مجدد انفجار های اخیر بغداد اظهار داشت: - رهبر ائتلاف عراقیون بر لزوم مبارزه امنیتی و اطلاعاتی در راستای جلوگیری از قدرت گرفتن مجدد تروریست ها در اراضی عراق تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از دفتر رسانه ای جریان حکمت ملی عراق، سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی و ائتلاف عراقیون در دیدار با جمعی از شیوخ و ریش سفیدان منطقه الطارمیه و التاجی بغداد ضمن محکوم کردن مجدد انفجار های اخیر بغداد اظهار داشت: دیگر مجالی برای بازگشت تروریسم به عراق وجود ندارد.

امکان دارد در برخی مناطق دست به جنایت هایی بزنند، اما تروریست ها دیگر قادر به بازیابی نقش پیشین خود نیستند.

وی با بیان اینکه تروریسم پایگاه اجتماعی، زیرساخت، منابع بشری و حمایت های خارجی خود را از دست داده است، افزود: البته ما باید سطح عالی هوشیاری و آمادگی خود را حفظ کرده و شکاف های امنیتی و اجتماعی را پر کنیم.

رهبر جریان حکمت ملی عراق با بیان اینکه نبرد امروز، نبردی امنیتی و اطلاعاتی است، گفت: داعش دیگر خطری نظامی نیست، بلکه بیشتر چالشی امنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمار حکیم: اجازه نمی دهیم تروریست ها فرصت بازگشت به عراق بیابند

عمار حکیم: اجازه نمی دهیم تروریست ها فرصت بازگشت به عراق بیابند