مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 17:252021-01-23اقتصادي

فارس رتبه چهارم پرداخت تسهیلات کرونا را کسب کرد


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: بسیاری از کارگاه ها از شیوع کرونا آسیب جدی دیدند که در این راستا 489 میلیارد تومان اعتبار به 29 هزار و 721 کارفرما پرداخت شد و در حوزه پرداخت تسهیلات کرونا در کشور مقام چهارم به فارس رسید.

- ایسنا/فارس مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: بسیاری از کارگاه ها از شیوع کرونا آسیب جدی دیدند که در این راستا 489 میلیارد تومان اعتبار به 29 هزار و 721 کارفرما پرداخت شد و در حوزه پرداخت تسهیلات کرونا در کشور مقام چهارم به فارس رسید.

سهراب مختاری عصر شنبه 4 بهمن در شورای برنامه ریزی و توسعه فارس، گفت: اقدامات انجام شده فارس در 3 بخش حوزه اشتغال در روزهای اخیر مورد تقدیر وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی قرار گرفته است.

او ادامه داد: فارس در حوزه اشتغال روستایی و عشایری رتبه برتر کشور را بدست آورد بدین نحو که فارس با 457 میلیارد تومان تسهیلات پرداختی در این بخش رتبه اول در معرفی و رتبه سوم در پرداخت را در سطح کشور به دست آورده است.

مختاری اظهار کرد: در حوزه طرحهای ملی اشتغالزایی شامل مشوق های بیمه ای فارس با هزار و 958 قرارداد در بخش فارغ التحصیلان دانشگاهی با 5 هزار و 838 قرارداد و در حوزه تشکیل 373 روستا تعاون این استان در سطح کشور رتبه اول را بدست آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس رتبه چهارم پرداخت تسهیلات کرونا را کسب کرد

فارس رتبه چهارم پرداخت تسهیلات کرونا را کسب کرد