مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 17:202021-01-23بين الملل

صنعاء: ائتلاف سعودی با تداوم حمله و محاصره علیه یمن هزینه های سنگینی خواهد داد


رییس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که ائتلاف جنایتکار سعودی با تداوم جرایم خود در حمله و محاصره علیه یمن هزینه های سنگینی خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رییس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که  ائتلاف جنایتکار سعودی-اماراتی با متوقف نکردن  جرایم خود علیه یمن هزینه های سنگینی خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه المسیره، محمد عبدالسلام در صفحه کاربری خود در توییتر گفت: تجاوز به یمن یک جرم است و محاصره این کشور هم یک جرم است و ادامه این دو، جنایتی مضاعف است و عجله نکردن ائتلاف جنایتکار برای متوقف کردن جرایم خود، هزینه های سنگینی برای آن خواهد داشت.

فیصل بن فرحان آل سعود ، وزیر امور خارجه عربستان سعودی جمعه شب در گفت وگو با شبکه العربیه مدعی شد که ریاض به دنبال توقف جنگی است که علیه یمن به راه انداخته است.

بن فرحان در ادامه مدعی شد: همه ما به دنبال توقف نهایی جنگ و آتش بس فراگیر و پس از آن به آغاز فرایند سیاسی هستیم.

مانع اصلی، ائتلاف نیست بلکه حوثی ها هستند و ما می توانیم با دولت بایدن در این ارتباط به شکل مثبت و خیلی خوب هماهنگ باشیم .

تا دو ماه دیگر جنگ ائتلاف مشترک عربستان سعودی و امارات عربی متحده علیه یمن وارد هفتمین سال خود خواهد شد که نتیجه آن برای عربستان رسوایی نظامی و سیاسی و و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعاء: ائتلاف سعودی با تداوم حمله و محاصره علیه یمن هزینه های سنگینی خواهد داد

صنعاء: ائتلاف سعودی با تداوم حمله و محاصره علیه یمن هزینه های سنگینی خواهد داد