مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 16:102021-01-23سياسي

یک عضو موتلفه: اهانت به دولت جرم است


بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی، نقد عملکرد دولت باید همراه با انصاف، مشفقانه و همچنین دور از توهین و اهانت باشد زیرا آلودگی نقد به الفاظ و ادبیات توهین آمیز مسموع بنوده و هیچ نتیجه ای در پی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، نایب رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی به برنامه اخیر شبکه چهارم سیما که فردی در آن مرتکب اظهاراتی موهن و غیرقابل قبول نسبت به رییس جمهوری و دولت شد اشاره و بیان کرد: اهانت به مقامات کشور و مسوولان دولت از لحاظ قانونی جرم است.

حمیدرضا ترقی افزود: این نوع رفتار موهن نه تنها مغایر با قانون است بلکه هیچ انطباقی با سیاستهای ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ندارد.

وی ادامه داد: بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی، نقد عملکرد دولت باید همراه با انصاف، مشفقانه و همچنین دور از توهین و اهانت باشد زیرا آلودگی نقد به الفاظ و ادبیات توهین آمیز مسموع بنوده و هیچ نتیجه ای در پی ندارد.

این فعال سیاسی اصولگرا در مورد پخش اظهارات موهن فردی از طریق صدا و سیما نیز گفت: مسوولیت محتوای سخن در "برنامه های زنده تلویزیونی" با گوینده آن است زیرا این امکان که مجری یا صدا و سیما بتوانند برنامه را قطع یا موضوع گفتگو را به سرعت تغییر دهند، به راحتی میسر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک عضو موتلفه: اهانت به دولت جرم است

یک عضو موتلفه: اهانت به دولت جرم است