مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 11:402021-01-23سياسي

محدودیتی برای فعالیت های گردشگری در خراسان رضوی وجود ندارد


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از فعالیت همه مشاغل و کسب و کارهای گردشگری و برگزاری تورها با رعایت پروتکل های بهداشتی بدون محدودیت در خراسان رضوی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، محمدصادق براتی امروز در بازدید از انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری خراسان رضوی گفت: به واسطه وجود بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) و سفر میلیون ها زائر و گردشگر، محدودیت های سختگیرانه تری در ایام کرونا یی در مشهد اجرا شد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به تشکیل گروه کاری گردشگری ویژه ایام کرونایی در استانداری، ادامه داد: بسیاری از مشکلات حوزه گردشگری از طریق این کارگروه و در ستاد ملی کرونا مرتفع شد.

او عنوان کرد: با توجه به نامشخص بودن زمان پایان کرونا، سررسید بازپرداخت کلیه هزینه های گردشگری باید به حداقل سه ماه پس از پایان کرونا موکول شود.

براتی افزود: در تلاش خواهیم بود مسائل پیش آمده در مورد گردشگری سلامت، اخذ هزینه تجاری موقت برای شرکت ها و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری  با تعامل و ارتباط با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شورای اسلامی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیتی برای فعالیت های گردشگری در خراسان رضوی وجود ندارد

محدودیتی برای فعالیت های گردشگری در خراسان رضوی وجود ندارد