مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 11:352021-01-23اقتصادي

قالیباف:نرخ ارز نتیجه مدیریت و عملکرد ما در بازار است


امروز در بودجه انضباط نداریم بطوریکه مجلس نرخ ارز را تعیین نکرده است، نه مجلس و نه دولت قادر نیست نرخ ارز را تعیین کند چرا که نرخ ارز نتیجه مدیریت و عملکرد ما در کف بازار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شفقنا ، محمدباقر قالیباف ظهر امروز در آیین افتتاح دفتر پژوهش های مجلس شورای اسلامی در استان قم که به صورت ویدئو کنفراس برگزار شد، تأکید کرد: ما در مجلس ایستاده ایم تا سیاست ارزی را در نظر بگیریم که هر دولتی روی کار آمد نتواند از این سیاست خارج شود، این تهمت ناروا است که می گویند مجلس نرخ ارز تعیین کرده است بلکه ما می گوییم تفاوت نرخ تسعیر ارز با نرخ آزاد که حجم بسیار زیادی است به حدی که بیشتر از بودجه جاری است، کجا خرج می شود؟ اکنون ناراحت همین موضوع هستند.

او ادامه داد: مسئله اصلی ما در مجلس است این است که گفته می شود مجلس سقف درآمد نفتی را بسته است در حالی که این چنین نیست هرچقدر می خواهند این سقف را بالا ببرند ولی باید واقع بینانه به شرایط نگاه کنیم، در شرایط سخت کنونی تحقق فروش روزانه 1.

5 میلیون بشکه نفت ممکن است و اگر بیشتر تحقق پیدا کند مهم است که بدانیم این درآمد نفتی کجا خرج می شود آیا منجر می شود به این که دولت چاق و هزینه ها بالاتر رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف:نرخ ارز نتیجه مدیریت و عملکرد ما در بازار است

قالیباف:نرخ ارز نتیجه مدیریت و عملکرد ما در بازار است